maanantai 4. huhtikuuta 2022

Hän

SV: seksin kuvaus


Hänen selkänsä kaari. Hänen sirot, kapeat kätensä, joiden liikkeet ovat saumattoman sulavia. Livin esitystä on aina yhtä häkellyttävää katsoa, sillä se on joka kerta erilainen, mutta hänen syvin olemuksensa hehkuu hänen liikkeistään niin kirkkaasti, etten kykene kääntämään katsettani. Liv on syntynyt lavalle. Hän kuuluu sinne.

Pukuhuoneessa Liv on yhä oma, eloisa itsensä, mutta osa hänestä jää aina lavalle. Sitä osaa hänestä ei näe muualla kuin liikkeissä, jotka syntyvät ja jäävät lavalle. Miten kaunis onkaan ihminen, jolla on sellainen olemus.

Liv katsoo minua siristäen silmiään ja hymyilee.
”Ah, minä näen, mitä sinä tulit tänne tekemään”, hän hymähtää ja alkaa hapuilla esiintymisasunsa nyörejä. Nousen tuolilta ja autan häntä, vien käteni hänen vaatteilleen ja autan häntä jättämään koristeellisen asun tuolinsa nojalle. Tiukka korsetti on jättänyt rinnalle ja kylkiin painaumia, hän seisoo pelkissä pitsisissä pikkuhousuissa peilin edessä ja näyttää niin uskomattoman kauniilta, että minun koko kehossani tykyttää.

Liv on kaikkialta siro ja pieni, katseeni eksyy jatkuvasti lantiolta pienille rinnoille. Kiedon käteni hänen ympärilleen takaa päin, painan pääni hänen vapaaseen niskaansa. Hiukset ovat vielä kiinni, suukotan niskaa niin, että tunnen Livin värähtävän.

”Tiedät, mitä tuo aiheuttaa”, Liv naurahtaa. ”Julma, julma nainen.”
”Anna minun kerrankin olla julma.”
Hän vain hymähtää. Tuijotan häntä pelistä, ja vaikka olen ollut hänen sisällään ja suudellut jokaista kohtaa hänessä, en kykene katsomaan hänen nännejään suoraan. Haaroissani sykkii, olen aivan lähellä häntä, tunnen ihollani hänen esityksenjälkeisen lämpönsä. 

Silti tunnen yhä kaikki ne vuodet, jotka välttelin tätä; toista ihmistä lähelläni, ja ennen kaikkea itseäni. En kyennyt näkemään tätä, olin piilossa itseltäni ja maailmalta. Ja nyt hän on siinä, hän on kaunis ja nuori ja minä saisin katsoa ja koskettaa jokaista osaa hänessä. Minä en vieläkään saata uskoa, että joku hänen kaltaisensa antaa itsensä minulle. Liv, joka on aina tehnyt taidetta kehollaan, on minun kosketettavissani. Se nuori nainen, joka hätkähdyttää ihmisiä lavalla ja antaa koko kehonsa ja olemuksensa muiden silmille alttiiksi, on antanut itsensä minulle. Sen suurempaa kunnioitusta ei olekaan, enkä osaa vieläkään toimia sen edessä. Olen yhä edelleen se sama nuori tyttö, joka ei uskaltanut katsoa toisen tytön lantion kaarta hetkeä pitempään.

Minä tiedän, miten miehet koskettavat naista. Tiedän, miten mies rakastelee ja rakastaa. Minä en ole sellainen. Minä en tiedä, miten naiset rakastavat naisia. Häpeän värittämä katseeni ei uskalla pysähtyä hänen nänneilleen, ja hän tietää sen. Häpeä on määrittänyt kaiken olemuksessani, eikä se kuole, vaikka Liv saa jo koskettaa minua kaikkialta. Olen nainen, joka ei osannut edes koskettaa itse itseään. Joka kerta, kun yritin, suunnaton häpeä hulmahti ylitseni ja sai minut vääntymään sykkyrälle. En kyennyt tekemään itselleni mitään, pelkkä halun myöntäminen oli kynnys, jota ei kyennyt ylittämään.

”Liv…”
”Mmh?”

Suukotan hänen kaulaansa, kuljetan käteni hänen lantiolleen ja vatsalleen ja ylemmäs. Toinen käteni pysähtyy nännille, tunnustelee ja puristaa. Liv hengähtää, antaa minun hetken vain koskettaa. Kuljetan toista kättäni vatsaa pitkin pikkuhousujen reunalle.

”Anna minä käännyn ensin”, Liv sanoo ja kiepsahtaa ympäri niin, että painautuu minua vasten. Hän tarttuu käteeni ja vie sen pikkuhousuihinsa, ja minä annan itselleni luvan koskettaa häntä. Liv painaa päänsä kaulalleni ja hengittää raskaasti. Hän on jo kostea ja kuuma minua vasten, vaikka vasta hyväilen häntä. Koko kehoni säkenöi pelkästä ajatuksesta. Minä olen se, joka saa hänet märäksi ja huokailevaksi, eikä se mahdu päähäni, ei mitenkään. 

Hetken päästä Liv painaa minut kapealle sängylle, jonka yllä pienet valot riippuvat. Vedän Livin takamuksesta päälleni, annan hänen riisua minut. Tunnen samalla, kuinka kuuma hän on, hänen haaransa ovat vasten lantiotani ja hohkaavat lämpöä. Hän painaa itseään minua vasten ja odottaa, että kieputan hänen pikkuhousunsa pois hänen päältään. Liv itse on saanut paitani napitettua auki, hymy hänen kasvoillaan on tarvitseva ja lempeä.

”Haluatko…?” Liv henkäisee viedessään kätensä hellästi toiselle rinnalleni. Nyökkään. Liv kuljettaa kätensä rintaliivieni sisään ja puristaa.
”Olga… ah, voitko… viimeistellä minut?”
Nostan hänen lantiotaan niin, että voin jatkaa siitä, mihin jäin. Painan sormeni hänen klitorikselleen, tunnen, kuinka hän värisee minua vasten. Hän on vähällä tulla, ja tunnen, kuinka häpeäni sulaa hiljalleen pois. Joka kerta hänen vapautuneisuutensa ja rentoutensa minua vasten vapauttavat minua vuosia kestäneestä taakastani. Hän tekee sen aivan yksin, pieni ihmistyttö. Se ei koskaan lakkaa häkellyttämästä minua.

Rakastan Liviä.
En kuten mies rakastaa naista.
Rakastan häntä kuten olen aina sydämessäni rakastanut ja tahdon rakastaa niin kauan, kun sydämeni lyö.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti