sunnuntai 5. kesäkuuta 2022

Yhtä

 SV: seksin kuvaus

Ihminen ei ole koskaan näyttänyt siltä, miltä hän näyttää. Niin täynnä elämää, ja silti niin hauras kuin keväisessä tuulessa tanssahteleva koivunlehti. Yksikään ihminen ei ole tuntunut ennalta tutulta. Kun katson häntä, raastava tuttuuden tunne ravistelee koko kehoani. On kuin sydämemme olisivat kuroutuneet yhteen jo alussa.

Minä, joka en ole koskaan ollut ihmisen kaltainen, en osaa rakastaa kuten ihmiset rakastavat. En ole kuten veljeni, en todellakaan ole kuten veljeni. Minä tunnen miten tunnen. Rakastan häntä kuten luonto rakastaa silloin, kun se kuljettaa lapsensa turvaan. Olen keväinen lempeä sade, olen tuuli, joka keinuttaa oksia. Olen kaikki ne polut, jotka ohjaavat hänet kotiin. Ja minä olen hirmumyrsky, kun sen aika on.

En ikinä kuvitellut tuntevani sellaisia tunteita, joita tunnen hänen ollessaan lähelläni. Silti on kuin ne olisivat aina uinuneet sisälläni, odottaneet häntä saapuvaksi. Mikään, mitä teen hänen kanssaan, ei tunnu minulle vieraalta. Kaikki tunteet kumpuavat syvältä sisältäni. Niiden on pakko olla ikuisuuksia vanhoja, miltei kuin metsä olisi kantanut niitä puolestani ennen syntymääni. Nyt ne vain täyttyvät minun koskiessani häneen.

Kun eräänä iltana istumme sammaleisella kivellä ja kuuntelen, kuinka hän selostaa edellisistä päivistään, koko rintaani pakottaa. Miten pieneksi itse luonto voi tulla yhden ihmisen edessä? Loputtoman, äärettömän pieneksi. Ja silti minulla on tunne, että kaikki rajani katoavat minun koskiessani häntä. Kaikki ympärilläni on kanssani yhtä, jokainen varpu ja oksa kaiuttaa sitä, miten paljon minä häntä haluan.

Hän ei aina huomaa puhuessaan, että katson häntä. Hänellä on hienoisesti pisamia ja siro, pieni nenä. Hän hymyilee aina niin, että hampaat näkyvät. Eri väriset silmät ovat nähneet tästä maailmasta paljon, ja se saa minut tuntemaan raastavaa hellyyttä. Vihaan ihmisiä, jotka ovat saaneet hänet tuntemaan olonsa vääräksi ja kuulumattomaksi sen vuoksi. Ihmisistä ei ole mihinkään. Ei ole koskaan ollutkaan. Minä haluan vain hänet.

”Kalla.” Kun sanon hänen nimensä, hän kallistaa päätään ja hymyilee leveästi.
”Niin?”
”Ei mitään, halusin vain sanoa sen.”
”Joskus olet ihan käsittämätön”, hän nauraa ja tulee hivenen lähemmäs. Erotan yksinkertaiset liivit hänen pellavaisen paitansa alta. Hän harvoin koristautuu, mutta pukeutuu aina sievästi ja siististi.

Usein pelkkä häneen katsominen saa koko olemukseni kihelmöimään. Hänen kapea, pisamien peittämä nenänsä ja kapeat hartiansa. Hänen siro ja tyttömäinen kehonsa. Joskus pelkkä ajatuskin hänen nänneistään saa minut innostumaan niin, että lehtiä kasvaa minusta valtoimenaan.

”Olet niin kaunis.”
Se saa hänet joka kerta lehahtamaan punaiseksi.
”En vieläkään voi uskoa, että todella ajattelet niin.”
”Se, että sinut on saatu uskomaan jotakin muuta, on ihmisten syytä. Tämän likaisen maailman. Minä näen sinut sellaisena kuin olet, ja pidän siitä.”

Meidän välissämme ei ole ainuttakaan verhoa, kun olemme yhdessä. Kalla ristii jalkansa ja koskettaa nenänpäätään, kuten aina silloin, kun häntä hermostuttaa. Kuulen, kuinka hänen sydämensä tykyttää tavallista lujempaa. Aistinikaan eivät ole kuten ihmisellä, ja se tekee hänen rakastelustaan joskus niin intensiivistä, että olen tukehtua kaikkeen siihen, mitä aisteillani on kerrottavana.

”Mikä hätänä?”
Sipaisen kevyesti hänen poskeani, ja se saa hänet painamaan päänsä kättäni vasten. Hän luottaa minuun niin viattomasti, että se saa minut joskus pelkäämään. Tällä tavalla saa sydämensä särkymään; luottamalla niin pyyteettömästi, että se hätkähdyttää. En ihmettele, miksi Kalla lankesi veljeeni. Veljeni on lempeä, mutta hauras kuin terälehti. Kajon ei pitäisi olla suhteissa, ei minkäänlaisissa, enkä tule aikoihin muuttamaan siitä mieltäni. Olen kiitollinen, että Kalla ei ole sitä sorttia, joka sortuisi pienestä. Minä en enää koskaan anna Kallaa kenellekään muulle. Kukaan ei saa satuttaa tätä tyttöä, hän on minun omani. Veljestäni ei ole mihinkään. Minä suojelen Kallaa itse.

”Ei mikään”, hän kuiskaa ja painaa pehmeät huulensa sormilleni. Hän suukottaa ensin yhtä, sitten kahta sormea ja lipaisee lopulta sormieni päitä hellästi kielellään. Tunnen kehoni reaktion sykähdyksenä jalkovälissäni. Siristän silmiäni, kohtaan hänen katseensa. Hän haluaa kuten minäkin.

”Kalla… Anna minä näytän, miten kaunis sinä olet. Ihan kaikkialta.”
Hänen hymynsäkin on niin pyyteetön ja onnellinen. En ymmärrä, miten kukaan on säilynyt niin puhtaana tässä maailmassa. Siksikin minä rakastan häntä koko voimallani. Koko metsä huokaa, kun painan hänet hitaasti mättäälle ja avaan hänen mekkonsa nyörit. Hänen kehonsa on pisamien kartoittama ja kauttaaltaan tyttömäinen. Suukotan lanneluuta totutusti ja saan hänet henkäisemään. Hivutan pikkuhousut nilkkoihin ja hetken vain katson häntä. Poskiani kuumottaa. Minä, joka en koskaan ajatellut olevani sillä tavalla ruumiillinen kuten ihmiset ovat, tunnen valtavaa halua hänen kehonsa edessä.

”Ajattelin, että olisin voinut mennä alas, jos vain sallit sen. Sinun ei tarvitse. En koskaan tahdo tehdä sinulle mitään, mihin et ole valmis.”
Hänen katseensa on ujo, mutta yhä täynnä piinaavaa nälkää. Hän nyökkää pienesti ja raottaa huuliaan niin, että kehossani sykkii jo lujemmin.
”Olen odottanut, että tekisit niin.”
”Onko mitään, mitä en saa tehdä?”
”Tee kaikki, mitä olet koskaan halunnut.”

Avaan hänen reitensä ja painan huuleni hänen sisäreisilleen. Reisien iho on sileää ja pehmeää, suutelisin niitä loputtomiin.
”Valve, ah, odota hetki.”
Keskeytän oitis ja kohotan katseeni. Pääni on hänen reisiensä välissä, se aavistuksen huvittaa minua katsoessani häntä silmiin.
”Saanko koskea sarviisi, kun… kun sinä…” Hän punastuu entisestään.
”Saat.” Sarvet ovat herkin kohtani, mutta tahdon hänen koskevan minuun aivan kuten minäkin kosken häneen.

Suutelen hänen reitensä mustelmille, tahdon hänen tuntevan, että en päästä häntä pois, olen vihdoin tässä, rakastamassa hänet täyteen valoa. Kaikki hänessä on niin kouristavan tuttua, että värisen. Silitän hänen jalkoväliään ylhäältä alas, avaan häpyhuulet ja sivelen häntä lämmikkeeksi ennen kuin laitan kielen hänen sisäänsä.

Hän tärisee kauttaaltaan. Kostea lämpö täyttää kaikki aistini ja saa minut haluamaan enemmän. En tahdo lopettaa koskaan, tunnen hänen lihastensa rentoutuvan ja kehonsa antautuvan sille, mitä minulla on annettavana. Sormenpäistäni kasvaa köynnöksiä, jotka kietoutuvat hänen reisiinsä. Innostun hetki hetkeltä lisää, hän on niin myöntyväinen ja raukea. Hän on alkanut hiljalleen rentoutua kanssani niin, että päästää jo hienoisia voihkaisuja, ja se tekee minut entistä kiihkeämmäksi.

Olemme yhtä. Tahdon tuntea hänet kaikkialta, joka paikasta, sulautua häneen kiinni ja hengittää hänen keuhkoillaan, sykkiä hänen sydämenään. Aivan kuten metsäkin elää minussa ja minä siinä, olemme saumattomasti yhtä. Sitä minä tahdon häneltä. Ei riitä, että olen hänen sisässään ja tunnen hänen hienoisen tärinänsä ja kuulen hänen voihkaisunsa.

Tahdon enemmän.
En lopeta, ennen kuin kaikki meissä nivoutuu yhteen kuten puunrungot, jotka vuosien saatossa kasvavat yhteen.

Henkäys, toinen.
En halua lopettaa koskaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti