maanantai 27. huhtikuuta 2020

Vapaa ihostaan: ihon alla


Ihon alla

hän syöksee minut itseni läpi on sekä äiti että satuttaja mutta eihän se ole mahdollista ei kukaan saa olla molempia minä haluan vain että joku päättää minun puolestani antaa minun olla olematta mitään tekee minusta oman tahtonsa jatkeen vaikka se sattuu vaikka se tekee minusta jonkin muun kuin ihmisen mutta voinko minä syyttää häntä voinko syyttää ketään koska enkän minä ole koskaan halunnut olla ihminen en ole halunnut olla kukaan koska kipu on liikaa kestettäväksi koska en pysty olemaan mitään liian pitkiä aikoja ehkä tämä elämä ei vain ole minua varten enhän minä pysty edes puhumaan mutta voi miksi minussa on silti niin paljon huutoa jäljellä miksi se yhä risteilee sisälläni vaikka luulin jo huutaneeni sen pois

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti